communicatieadviseur Den Haag

Bos Financiële Communicatie biedt ondernemingen en instellingen een breed pakket aan diensten op basis van actuele kennis van samenleving, economie, politieke verhoudingen, media en een eigen netwerk in diverse sectoren.

Verbeter uw bedrijfscommunicatie

Onze communicatiespecialisten adviseren

Bij de oprichting van Bos Financiële en Corporate Communicatie in 1998 lag de nadruk vooral op het bedienen van de financiële en industriële markt. In de loop der jaren zijn er ook bedrijven en organisaties uit de handel, de chemie, ICT, voedingsmiddelen, gezondheidszorg, luxe goederen, bio and life sciences, de bouw, onderwijs, verkeer en vervoer, internationale NGO’s, grote advocatuur- en accountantsorganisaties, retail, energie, olie en gas aan het klantenbestand toegevoegd.

 

Daarbij werkt Bos Communicatie sinds 2000, in specifieke gevallen, nauw samen met collega’s binnen Van Kempen Associates, eveneens in Den Haag. Als associates maken we gebruik van elkaars kennis en netwerk en betrekken we elkaar bij multidisciplinaire en omvangrijke opdrachten. Alle collega’s bij Van Kempen zijn eveneens zeer ervaren en breed georiënteerd, vanuit een eigen specifieke expertise. Mede door de samenwerking met Van Kempen Associates is kwaliteit en continuïteit gewaarborgd.

Bos Communicatie levert:

  • Advies Corporate Communications – Aanvankelijk aan de andere kant van het vak, als journalist, inmiddels allround adviseur.
  • Gevestigd netwerk binnen media aanspreken en onderhouden.
  • In kaart brengen van markten, politieke landschappen, reputatie, commerciële kansen en gevaren.
  • Boardroom consulting on strategy and communication.
  • Opvallende en effectieve interviews en artikelen in kwaliteitskranten en via customer relations-kanalen.
  • Features en opinieverhalen in Nederlandse media.
  • Brede eindredactionele capaciteiten.
  • Diepgaande kennis van media en journalistieke mores en gebruiken.
  • Vernieuwen aanpak jaarverslagen, bedrijfspresentaties en jubileumuitgaven.
  • Interview- en mediatraining voor directies en woordvoerders.
  • Hertalen van wetenschappelijke en juridische teksten voor een breder publiek.
  • Storytelling integreren in de bedrijfscommunicatie.
  • Schrijven en begeleiden van toespraken en position papers op elk niveau.
  • In speciale gevallen: begeleiden van studenten in social sciences and humanities bij het schrijven van een thesis.